Stay Signed In
Do you want to access your site more quickly on this computer? Check this box, and your username and password will be remembered for two weeks. Click logout to turn this off.
Stay Safe
Do not check this box if you are using a public computer. You don't want anyone seeing your personal info or messing with your site.
Nu vă ataşaţi decât de oamenii vrednici de stimă; evitaţi mai presus de orice compania celor laşi; nimeni nu îi respectă, nici măcar cunoscuţii lor. (Alceu)
imnul minerilor
Pentru ca , dupa decizia ca nu se vor da prime de ziua minerului , se aude ca se vor taia 3 procente din sporul de vechime ( exemplu : de la 25% la 22% ) si concediul se va micsora cu o zi , eu propun ca minerii sa ceara urmatoarele :
1) Pentru ca sindicatele nu si-au facut datoria sa se inceteze :
- decontarea cheltuielilor acestora de catre CNH ;
- retinerea cotizatiei catre sindicate pe fisa de plata ( aceasta urmand a fi platita din mana de catre membrii si , in cazul in care sindicatele nu-si fac datoria , membrii de sindicat sa-i poata sanctiona prin neplata cotizatiei ;
- plata salariilor catre liderii de sindicat care nu presteaza posturile pentru care sunt platiti ( dat fiind faptul ca lancezesc prin birouri , sunt pe la chefuri pe la cabane si restaurante de lux sau pe litoral pe banii membrilor de sindicat in timp ce ei , liderii , sunt platiti la brigazi de productie , cu sporuri de noapte , de front , incalcand prevederile legii sindicatelor ) ;
2) Verificarea la sange a pontajelor ( pentru ca exista zvonuri ca sunt oameni pontati fictiv in timp ce ei presteaza activitati pentru diversi sefi la cabane , vile , apartamente , garaje , etc. sau sunt plecati din tara si lucreaza in strainatate si sunt pontati ca sa le mearga cartea de munca si banii sunt ridicati si impartiti de cei care ii ponteaza ) ;
3) eliminarea algoritmului politic in alegerea conducerii , aceasta realizandu-se pe baza de concurs si , bineinteles , fara aranjamente ;
4) inlocuirea mesei calde cu bani de hrana sau tichete de masa si , in felul acesta , CNH ar economisi sumele enorme platite pentru pregatirea si servirea mesei .
In legatura cu prima de ziua minerului : CCM-ul 2008 s-a prelungit pana pe 31 August 2009 , iar , conform CCM/2008 trebuie sa se acorde prima de ziua minerului . Daca CNH ar fi respectat prevederile CCM-ului , ar fi facut , nu pe dracu in patru ci pe dracu in 1001 de bucati , ca sa dea primele , chiar si sub forma de tichete cadou ( care se pot achita intr-un an ) . Aveti posibilitatea sa va spuneti parerile , deci , aplicati-o alaturi , chiar si ca anonim , plus niste sondaje .
P.S. Eu cred ca daca ar fi existat sindicate miniere in Valea Jiului nu s-ar fi pus , nici macar , o secunda in discutie neacordarea primelor de ziua minerilor si mai ales cu un ton care arata , fara echivoc , ca acestea nu se vor acorda .
Ce cred si alti mineri despre aceasta situatie ( preluate de la comentariile din ziarele din Valea Jiului si nu numai ) :
ZVJ
ZVJ
La mina Livezeni la sectorul service din 40 de angajati vin cam 10 la serviciu restul lucreaza unde pot si sunt platiti si subteran si mai au si sporuri de noaptea si asta se intimpla de vreo 2 ani acestia nu au avut nevoie de foi de boala.
Posted by miner (neverificat) on 17 July 2009 - 11:27am
•
Sunt unii pontati subteran care nu au vazut mina de ani buni,pierd timpul pe la suprafata iar altii au treburi in alta parte decat la mina.De aici ar trebui inceputa treaba cu disciplina.
Posted by ORASAN IOAN (neverificat) on 17 July 2009 - 8:56am
•
Da domnule Jujan ,stiati ca oamenii pontati subteran lucreaza nu numai la cabanele si vilele din VALEA JIULUI , s-au ,,transferat" si la vilele sefillor din Oltenia, acolo se cred mai ascunsi de ochii ,,fraierilor " care muncesc in subteran. CIND VA FACE CORPUL DE CONTROL DE LA CNH ,UN CONTROL REAL , CIND VA PRINDE UN SEF IN FLAGRANT, PESTE CATI ANI , SAU ACESTIA STIU SA PRINDA NUMAI MINERI IN CONCEDIU MEDICAL SI MINERI CARE AU VINDUT BILETUL DE ODIHNA ????? Dar am uitat ,in urma cu vreo doi ani acesti baieti au prins niste ,,gulere albe din conducerea CNH care au cheltuit ceva bani de la companie in strainatate, niste sume maricele,. PEDEAPSA A FOST DRASTICA: AU FOST PUSI SA RESTITUIE BANII COMPANIEI , IN RATE , ce vaca buna de lapte este cnh pentru unii sau ,minereste: PENTRU UNII MUMA, PENTRU ALTII CIUMA, da domnule director general !! mocanu victor -lupeni
Posted by MOCANU VICTOR (neverificat) on 17 July 2009 - 2:38am
•
Da domnule Jujan ,stiati ca oamenii pontati subteran lucreaza nu numai la cabanele si vilele din VALEA JIULUI , s-au ,,transferat" si la vilele sefillor din Oltenia, acolo se cred mai ascunsi de ochii ,,fraierilor " care muncesc in subteran. CIND VA FACE CORPUL DE CONTROL DE LA CNH ,UN CONTROL REAL , CIND VA PRINDE UN SEF IN FLAGRANT, PESTE CATI ANI , SAU ACESTIA STIU SA PRINDA NUMAI MINERI IN CONCEDIU MEDICAL SI MINERI CARE AU VINDUT BILETUL DE ODIHNA ????? Dar am uitat ,in urma cu vreo doi ani acesti baieti au prins niste ,,gulere albe din conducerea CNH care au cheltuit ceva bani de la companie in strainatate, niste sume maricele,. PEDEAPSA A FOST DRASTICA: AU FOST PUSI SA RESTITUIE BANII COMPANIEI , IN RATE , ce vaca buna de lapte este cnh pentru unii sau ,minereste: PENTRU UNII MUMA, PENTRU ALTII CIUMA, da domnule director general !! mocanu victor -lupeni
Posted by MOCANU VICTOR (neverificat) on 17 July 2009 - 2:38am
•
Niste ticalosi
Normal ca pe scaun nu prea poti sa te imbolnavesti. Asta am vrut asta meritam. Ne conduc niste ticalosi incompetenti care nu stiu ce solutii de redresare sa gaseseasa si lovesc in oamen. Traiasca Romania asta de cacat.
Posted by Clau (neverificat) on 17 July 2009 - 12:17am
•
bv jujane
Dar lui Ivan Mircea Sorin i se va platii foaia de boala la timp ca saracul are probleme mari cu spatele de la stat pe scaun si poate are nevoie de ceva supozitoare?????
Posted by mitica (neverificat) on 16 July 2009 - 10:48pm
•
CHIULANGITA CRONICA
Ce va faceti cu bolnavii care,, se trateaza,, la lucru in strainatate? Sigur, cu acordul tacit sefilor de sectoare. Si cu cei care fac taxi maxi .paxi laxi
Cu siguranta ca veti gasi o solutie si pentru aceste cazuri.
Sa se lase de minerit atunci. Ca asteapta si altii care nu au loc de munca . Este plina valea de someri.
Scutura pomul D-le Jujan, sa cada uscaturile.
Posted by UserUN OM DIn VALEA JIULUI (neverificat) on 16 July 2009 - 9:37pm
•
a dat boala -n Valea Jiului
Ce ne facem cu ,, bolnavii,, care se trateaza la lucru in strainatate sau pe taxi si sunt acoperiti de sefii de sectoare. E veche boala asta , este contagioasa. Daca ati face un control riguros , ati avea mari surprize.
Posted by User on 16 July 2009 - 8:51pm
•
Oricine siar lua foae de boala este indreptatit sa o faca, numai sa ne gindim ca se lucra pentru niste salarii de toata jena(ma refer la cei simpli pentru care nici sindicatele nu se mai baga),in comparatie cu cei care ne conduc si care ar trebui sa le fie rusine pentru toata starea in care se afla mineritul, este de toata jena.Normal la salariile lor pe care nu le merita si pentru care nu vin cu solutii clare de redresare sa se supere si sa inceapa cu astfel de amenintari.......dar pina cind mai platim sindicatele cu o gramada de bani si sa taca oameni buni!!!!!!!Ei pe cine mai apara sau pe cine?
Posted by UserLIVIU (neverificat) on 16 July 2009 - 8:04pm
•
De asemenea ar trebui sa spuna minerilor ca nu li se vor da primele de ziua minerului pentru ca , cica , nu sunt fonduri dar , CNH , deconteaza cheltuielile sindicatelor .
Nu iau apararea celor care iau pe nedrept medicaluri dar , cei care iau pe drept nu trebuie sa sufere astfel de masuri . Personal , ar fi trebuit sa ma internez din luna martie . Din diferite motive personale am tot amanat , insa va veni vremea sa ma internez si atunci , daca sunt supus unui astfel de tratament , precis nu-mi va cadea bine si , probabil , voi apela la presa , televiziuni si chiar la justitie , pentru ca alta varianta nu vad sa existe ca sa mi se faca dreptate , din cate reiese din declaratia domnului Constantin Jujan .
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 16 July 2009 - 7:34pm
•
Mai intai trebuiesc adusi la munca cei care sunt pontati fictiv . Se zvoneste ca ar fi unii plecati la munca peste hotare si sunt pontati pentru a le merge cartea de munca . Deci de aici ar trebui inceput controlul . Poate ar trebui verificate la sange toate pontajele vreo 2 luni la rand cu efectuarea de copii sub semnatura , pentru ca , in general , pontajele se fac la sfarsitul programului ( atat in lamparie , cat si in cartile maistrilor ) . Cred ca am fi uluiti cate figuri noi ar aparea la locuri de munca pe care , poate , nu le-au vizitat vreodata .
Dupa aceea sa se ia de aceia care dupa ani multi s-au imbolnavit ( in primul rand din cauza stresului ) .
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 16 July 2009 - 7:23pm
•
MASURI PT CRESTEREA RANDAMENTULUI IN CNH
sa lucreze fiecare birocrat ca pe timpul lui ceausescu o si pe saptamana sau 2 la front si atunci sa mai vorbeasca pt ce se inbolnavesc mineri asa des.Dan capitan de plai dela vulcan sa isi vada de treaba ,foaia de boala nu o plateste CNH,mai bine sa-r ocupa sa inbunatateasca conditiile de munca dela sectorul 1 Vulcan!
Posted by COSTY (neverificat) on 16 July 2009 - 6:26pm
•
d-le director
RUS DAN sef sector 1 E.M.VULCAN i se va plati foaia de boala ?
Posted by pilugarul (neverificat) on 16 July 2009 - 3:55pm
•
Da domnule Jujan dar stiiti ca minerii de la EM Lupeni lucreaza 8 zile la rand pe cartela ,mai stiiti ca pentru a ajunge la locurile de munca merg pe burta si ca cizmele care le au le rup picioarele ca conditiile de munca sunt mai rau ca acum 100 de ani mai stiiti ca la sectoare mai nou sunt pe post de secretare mineri care sunt platiti la front ,fratii de maistru fiini etc ,mai stiiti ca minerii sunt amenintati sa faca inprovizatii ca sa poata da carbunele cat de cat mai stiiti ca sunt angajati supteran care nau vazut mina.Le stiiti pe toate astea domnule Jujan.
Posted by minerul (neverificat) on 16 July 2009 - 2:15pm
•
dl.jujan are dreptate ca trebuie sa se munceasca, DAR trebuie sa si asigure conditiile de munca si apoi conform legii asigurariler de sanatate orice angajat are dreptul la asistenta medicala . asa cum plateste contributie de sanatate asa si poate beneficia de aceasta contributie. SI APROPO de cand plateste foile de boala CNH? acestea se platesc de ministerul muncii si asig. sociale. are dreptate zic dar hai sa tratam lucrurile conform legii pentru ca cu dictatura s-a terminat cred eu in 1989 . exista mii de solutii , cu amenintarile ar fi bine sa se termine. munca trebuie stimulata iar chiulul penalizat dar in cadrul legii, pentru ca altel stim bine cum se profita de om.
Posted by florin (neverificat) on 16 July 2009 - 1:37pm
•
Frumoasa declaratie D-le Jujan, despre incalcarea drepturilor omului ati auzit? neplata drepturilor salariale pe criteriile expuse de d-voastra, va pot aduce prejudicii mai mari, pentru ca nu aveti o baza legala sa faceti asta,sa platiti preferential, incalcati legislatia si e suficient un singur proces cistigat si veti plati mai mult decit era necesar, in plus, creati precedente..............ginditi prima data ce spuneti.......iar minerii sint oameni ce lucreaza in subteran, nu la birou sa nu se imbolnaveasca, mai ales in conditiile in care lucreaza ei, nu la costum si cravata, sau ati uitat ca ati fost ca ei?.........de fapt, functia schimba omul, pacat....
Posted by Alexandra (neverificat) on 16 July 2009 - 12:04pm
•
DA domnule Jujan dar pe minerii care nu au concedii medicale pe ultimii 3 ani, 5 ani, 10 ani , de ce nu-i incurajati cu nimic, de ce-i lasati sa fie batjocoriti de ,, vesnicii bolnavi" care-si bat joc de ei lunar, cind le flutura fisa de plata in fata, aratindule care este diferenta intre 20 de posturi la front si 20 de zile foaie de boala. VA SPUN EU CUM VOR FII ,, AJUTATI ": minerii cu bun simt, care nu au fost clientii doctorilor nu-si vor lua concediu medical nici atunci cand sint bolnavi cu adevarat. Asa o sa ajunga CNH sa ramana fara personal. DACA DORITI EU POT SA VA DAU EXEMPLE CONCRETE DE LA EM LUPENI. mocanu victor-EM LUPENI
Posted by MOCANU VICTOR (neverificat) on 16 July 2009 - 10:12am
prime
bine ca nu se dau prime de ziua minerului si liderii de sindicat pleaca pe rind la mare din banii sindicatului [ banii fraierilor] pentru asta sunt bani?sa vina cand vine mama,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jegosii ne apara drepturile bre oameni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by anghel (neverificat) on 18 July 2009 - 11:45pm
•
Politicul si politicienii
In ultima vreme, si mai ales de cand s-a instalat la putere aceasta coalitie, am putut vedea si noi romanii, cum inteleg o parte din politicienii de astazi sa faca politica.
Sa luam un caz concret: Compania Nationala a Huilei. Aceasta companie nationala care a fost mai mereu prezentata ca o piatra de moara la gatul economiei romanesti, nu este altceva decat un alt loc de unde politicienii sug banii statului. In mod normal, intr-o economie sanatoasa, nici cel mai nebun om nu si-ar dorii sa ajunga directorul unei asemenea companii, insa la noi, la romani, totul este pe dos pentru ca interesele de grup primeaza.
Initial, in urma negocierilor pt. formarea coalitiei de guvernare, CNH a revenit PSD-ului. Zis si facut. Dupa mai multe amanari si tergiversari din partea ministrului Videanu, acesta numeste la conducerea CNH pe Nicolae Dragoi, un director PSD-ist, insa pentru nu a pierde controlul acestei companii, pentru prima oara in istoria acesteiea, numeste in functia de presedinte al Consiliului de Administratie o alta persoana decat directorul general in persoana lui Puiu Horea, iar din cei sapte membrii ai C.A. cinci sunt PDL-isti, Videanu obtinand astfel controlul absolut al CNH.
Dupa trei luni, timp in care directorul general N. Dragoi dezvaluie trocul incheiat intre vechea administratie si sindicate, care primeau anual sume de 20 de miliarde pentru excursii, salarii, concursuri de fotbal si pescuit, iar directorul de la acea vreme, Daniel Surulescu, incasa lunar salarii de 200 milioane de lei. Nu e rau deloc pentru un director la o companie falimentara, nu?
N. Dragoi, directorul PSD-ist nu a acceptat nici licitatiile trucate cu preturi de trei ori mai mari, nici ca liderii de sindicat sa-si inchirieze propriile masini catre CNH pe sume colosale si acest lucru i-a fost fatal.
Videanu s-a deplasat in Valea Jiului, iar in urma unei intalniri cu primarul Tibi Ridzi din biroul acestuia a decis schimbarea din functie a lui Dragoi cu C. Jujan, declarat apolitic dar care face jocurile PDL. Motivul? N. Dragoi, in calitate de director general nu a facut nimic pentru redresarea companiei ignorand planul de relansare al CNH intocmit de acesta prin care taia drastic din cheltuielile nejustificate si faptul ca in toata perioada cat a fost director general nu a avut aprobat de minister un buget de venituri si cheltuieli.
Dar sa revenim un pic la C. Jujan. La numirea lui in functie PDL l-a prezentat ca pe cel mai de seama specialist si ca o speranta pt. CNH. Referitor la copetentele acestui om nu trebuie sa amintesc decat ca acesta in ultimi trei ani a ocupat functia de director general adjunct (fiind in parte raspunzator de situatia in care se afla mineritul din vale) si ca, la momentul evenimentelor tragice de la Petrila acesta era director general plin, ocupand aceasta functie cat titularul acestui post era in concediu. Trebuie sa recunoastem, totusi, unele abilitati ale acestui director, acelea de a sti cum sa scape basma curata in urma controalelor care, este adevarat, nu se fac la sediul CNH ci la unele locatii din munti (cabanele de protocol ale companiei).
O parte a presei locale, in speta saptamanalul Valea Jiului, a mediatizat neregulile din cadrul CNH si a facut chiar plangere penala la DNA in legatura cu afacerile murdare care se petrec cu girul sindicatelor, dar pana acum nu s-a primit niciun raspuns.
Acesta este un exemplu despre cum politicul si politicienii ingroapa Romania.
Mai aveti si altele?
Posted by Ionel2000 (neverificat) on 19 July 2009 - 2:14pm
•
premele de ziua minerului sant obligati sa le dea din moment ce se aplica vechiul contract:)) ,ca nu au bani ii treaba lor dar daca au de internet si de telefoane trebuie sa aibe si de preme . si de foi de boala .........parca si eu vreau ca incadrari se dau numa la smecheri, nu la meseriasi .la mina uricani sant oameni cu 20 de ani vechime si incadrati de abia cu a2a ,salarii ioc ,scule la fel ,oameni merg in padure sa faca o coada de lopata pentru subteran, oare domnul jujan stie ce se intampla la mina uricani
Posted by User (neverificat) on 20 July 2009 - 12:29am
nu prea le am eu cu mina,,,dar cunosc oameni,care sunt mineri (cica) ,dar ei au 'concedii' pe perioade de timp nedeterminate,,, cu o mica'mare' atentie la doctor, se poate rezolva un concediu de cateva luni de zile..va zic eu,cunosc cazuri:)
Posted by vulcanean (neverificat) on 19 July 2009 - 11:04am
Te bagi ca si chilotii in ...
Daca nu le ai cu mineritul, atunci de ce te bagi in seama? Vezi-ti de treaba ta si lasa si minerii sa traiasca. Sau esti unul de-al astora de la conducere? Hai sa ne vedem fiecare de treburile noastre, ca de aceea nu merge tara asta ca pe fiecare il preocupa ce face altul, nu ce face el.
Posted by Clau (neverificat) on 19 July 2009 - 4:11pm
jenant
la mina uricani se lucreaza pe cartele cu o medie de 6-8 oameni pe schimb.in conditiile in care din oamenii acestia 1 este lacatus iar celalalt sef de schimb si se cere puscare pe 25 -30 lanturi[coloane], evacuare ripare si dirijare cit credeti ca poate rezista un om?peste toate astea se lucreaza in fund de sac nu ai voie sa te duci in aer curat la puscare inghiti fum si praf de te ustura ochii si gitul si schimbi cite doua tricouri pe sut si tot iesi ud afara as vrea sa stiu daca tovarasul director general ar rezista sa lucreze la foc automat cum lucram noi 6 zile din 6 fara sa se imbolnaveasca?
mai stie ca nu sunt scule si ca de ex gaurile de la tavan se bat cu tampele tinuta in spate de catre cineva iar altul bate gaurile pt ca telescopul nu functioneaza ?ar rezista cineva din conducerea asta bazata care tot se ia de muncitori dar nu se uita ca tesa este fara nr si nu produc nimic?
Posted by popica leontin (neverificat) on 18 July 2009 - 12:42pm
Intradevar ai dreptate de ceea ce zici ce se intampla la mina uricani sec 2 pan 2B str 5 orz 300 ,dar ai uitat sa mai mentzionezi si de prostiile de le face acel brigader Tudorache ,adica ca loveste mineri chiar sefi de schimb nu mai zic de manipulanti de la fluxul de transportoare ,el injura chiar si pe ingineri .
Ce ingineri sunt aceia care stau cu capetele aplecate la acel brigader care nu cred ca are mai mult de 8 cklase facut prin nu stiu ce catun din Moldova.
Posted by User (neverificat) on 19 July 2009 - 10:43am
STIU SI EU LA EM LUPENI UN TIP PE LA SECTORUL 7 CARE E SOFER , CICA , NICI MACAR NU VINE DIN CAND IN CAND SA VADA CLADIREA MINEI DARAMITE SUBTERANUL, PE LINGA MULTI ALTII DEALTFEL.
Posted by VLADISLAV (neverificat) on 17 July 2009 - 8:56pm
Cam tarziu s-au desteptat cei care conduc destinele din Valea Jiului. De cand se tot spune ca Valea Jiului nu are alternativa industriala in afara de minerit. De ce? Pai simplu, aici in minerit se lucreaza greu pe bani putini si multii au fost aceia care au murit in subteran. Cum sa-l faci pe om sa lucreze asa...? Simplu, Nu-i dai posibilitatea de a-si gasi locuri de munca aici, si fiind localnic din Valea Jiului va accepta sa lucreze in conditiile impuse de catre guvernanti. Cine se face vinovat de acest lucru? cei care conduc destinele din Valea Jiului. S-a luat in calcul vreodata cati mineri au murit in subteranele minelor din Valea Jiului? Va veti speria daca veti sti numarul lor...,si totusi fata de aviatie sau alte sectoare de activitate , aici s-au jertfit cei mai multi si tousi minerii au salariile cele mai mici! Paradoxal si totusi , mineritul nu va disparea. Este convenabil sa lucrezi mult ,greu , pe bani putini, intr-un sector de activitate unde nu va veni nici un om din alta zona sa lucreze pe banii pe care i castiga un miner. Pacat de acesta categorie sociala care nu au reprezentanti sindicali care sa le apare adevaratele interese.
Posted by ion (neverificat) on 31 July 2009 - 1:42pm
unde-s asa zisi lideri de sindicat?parlametari de valea jiului?
Posted by mojar (neverificat) on 31 July 2009 - 8:44am
vai si amar de asa lideri de sindicat pe care ii avem!
Posted by mojar (neverificat) on 31 July 2009 - 8:47am
Care lideri ? Care sindicate ? Daca existau ... nu se punea in discutie , nici macar o secunda , varianta ca minerii nu-si vor lua prima de ziua lor .
O zi buna tuturor ... mai putin hotilor si coruptilor !
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 31 July 2009 - 6:41am
E " mana grupurilor de interes " si a " agenturilor straine " ... etc . Parca mai era ceneva care spunea acest lucru cu peste 20 de ani in urma . Cat despre Tiberiu Vintan , nu stiu cum face dar , tot elogiaza sindicatele miniere si pe liderii acestora . Dupa ceva timp aflam ca respectivii au facut tot felul de afaceri pe banii minerilor .
Din pacate pentru domnu' Vintan si Lacatas , minerii nu mai sunt de acord cu ei ... Au inceput sa creada ca sindicatele sunt inutile , ca in afara de a incasa banii din cotizatii nu fac nimic si ca ( in conformitate cu sondajele initiate de mine pe site-ul meu http://aparatidrepturile.piczo.com/vremurigrelepentrumineriivaiijiului ) sunt mana in mana cu conducerea si sunt cuiburi de corupti ( majoritatea voturilor )
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
.
Liga ne vinde incetul cu incetul
Domnule Docea , va rog sa-i transmitet-ti acestui mafiot de la liga numit lacatus :
Lucrez de 18 ani la front clasic la Lonea, sant a treia generatie de mineri din familie care isi rupe spatele zi de zi pentru niste banuti care isi pierd din valoare in fiecare zi si pentru a tine in spate niste HOTI CARE NE VAND INTERESELE CASTIGATE prin munca si adevarata lupta sindicala[ curent din ce in ce mai scump, bilete de odihna mai ales pentru cei cu boli profesionale, neplata concediului medical etc] Acum bolnav fiind avand diverse afectiuni ale coloanei sunt amenintat ca daca imi iau concediu medical nu mi se va plati,hodoronc tronk dupa ce platesc amar de asigurare medicala la stat. Acesti mafioti care nu mai fac nimic pentru noi cei din front , nu le voi mai plati nici o cotizatie la nici un sindicat de mafioti si voi instiga de asemenea pe toti sa faca la fel ca mine, angajandu-mi si un avocat pentru ceea ce va urma. Tin sa precizez ca nu am concediu medical in fiecare an decat de 2-3 ori si atunci avand probleme de blocaj ale coloanei, si nu vreau sa le doresc acestor mafioti ciocuri la coloana si inele deplasate. Scuzati-mi gramatica domnule Docea dar nu sunt scolit ca si copilul meu pentru care lucrez.
Posted by Sandu (neverificat) on 2 September 2009 - 8:48am
lacatus rupe tacerea
Domnule zoli daca in campania electorala nu-ti bateai joc de Sindicat, de statutul tau de lider al ,, celui mai mare sindicat din Vale" si nu te transformai in PAIATA ELECTORALA, sustinind un partid politic cu atita tam -tam. AI VENIT LA LUPENI , AI VENIT SA LE SPUI ORTACILOR PE CINE SA VOTEZE: ,, votati PNL , votati SURULESCU, votati DRAGOESCU,valea jiului are nevoie de oameni care sa-i reprezinte in Parlamentul Romaniei ", DA ASA LUCRAI domnu Zoli, asa aparai tu interesele minerilor, si ca tacimul sa fie complet, in vinerea de dinaintea alegerilor, ai venit la MINA LUPENI, cu BEBE NICA,cu SORINEL BANC,ai venit tu marele lider, cu tirul cu bere si pe schimburi, la iesire din mina, in sala de apel , linga chioscul alimentar, a-ti impartit BERE TIMISOREANA, CE POMANA DOMNE, AU BAUT MINERII CITE 2 ,UNII CITE 3CUTII DE BERE. DACA NU RECUNOSTI ACESTE FAPTE, POT SA-TI PUN LA DISPOZITIE VREO 10 MINERI CARE AU BAUT BEREA IMPARTITA DE VOI, DAR NU AU VOTAT CE LEA-TI SPUS VOI, NICI NU SAU PREZENTAT LA VOT, CA NU AVEAU PE CINE VOTA. mocanu victor-em lupeni
Posted by mocanu victor (neverificat) on 2 September 2009 - 9:40am
Apropo ! Tot intr-un interviu dat domnului Vintan , Lacatas afirma ca a rezolvat problema tichetelor de masa ??? !!! . Care problema ? Sa-i reamintesc faptul ca a promis minerilor acordarea acestor tichete de masa in loc de hrana calda si ca , in urma protestului de la Lupeni care a durat 2 luni , impreuna cu conducerea CNH i-a momit pe mineri cu ciorba de burta introdusa in meniu sa revina la cantina . Oare stie ca de peste 2 luni aceasta a disparut din meniul cantinelor ?
o zi buna tuturor , mai putin hotilor si coruptilor !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 2 September 2009 - 10:06am
,
sunt doar minciuni , LAKATUS este un mincinos
Posted by User (neverificat) on 2 September 2009 - 10:16am
Pentru cei care vor sa se retraga din sindicatele miniere URMATI URMATOARELE SFATURI :
1. NU SEMNATI NIMIC REFERITOR LA SINDICATE
2. PE FORMULARUL CIM ( contract individual de munca ) SCRIETI " FARA RETINERI SALARIALE , INDIFERENT DE FORMA , IN FAVOAREA ORGANIZATIILOR SINDICALE " SI SEMNATI SI ACOLO UNDE ATI SCRIS . ( DACA NU FACETI ACEST LUCRU , VI SE VA RETINE 1% DIN BRUT , ADICA MAI MULT DECAT O COTIZATIE CATRE SINDICAT )
3. SPUNETI-LE SI CELORLALTI CARE VOR SA SE RETRAGA PASII DE MAI SUS !
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
.
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 2 September 2009 - 1:24pm
pentru Lacatas cu C romanesc
mai tii minte lacatusule cum faceai mare campanie pentru suru ? mai tii minte cum executai toate ordinele lu suru ? mai tii minte cum l-ai executat pe Holban pentru ca nu vroia sa faca jocurile tale si pe ale lui suru ? mai tii minte cand ti s-a spus in noiembrie 2008 sa nu accepti tichete cadou pentru ca minerii nu vor fi multumiti si nu vom mai scapa de tichete ? mai tii minte la marele congres din noiembrie 2008 cand marele Costin aburea pe toata lumea ca face si va drege ca va implementa proiecte pilot si va face din valea jiului un taram al fagaduintei ?mai tii minte cati bani incaseaza lunar Vintan si cati bani incaseaza cand scrie cate un articol la comanda? toate astea si altele le vei plati cat de curand lacatusule
Posted by ZUZU (neverificat) on 2 September 2009 - 1:52pm
de cand este lider la LSMVJ Lacatusu asta ?? , eu nu l-am vazut pe la EM Paroseni , sa vina si el o data sa-l vede-m la fatza , sau se crede prea mare grangure sa coboare la prostime ? oare unde se duc banii cotizati de oamenii de la Paroseni , nu la liga ? si ce face liga ?? ca de cativa ani , tot se pierd din drepturi
Posted by ursu` fara coada (neverificat) on 2 September 2009 - 2:13pm
esti disperat Lakatosule.MINTI CA UN NESIMTIT. Aia ce au scris in valea jiului au dovedit cu acte.Daca mai este demnitate si onoare in tiganul din tine ar trebui sa-ti dai demisia. Pardon vorbesc de demnitate la tiganii ????.Daca ai sti ce vorbesc oameni la minele din vale ?? O SA AI MARI SURPRIZE. MINERI ISI I-AU SALARIILE DIMINUATE DE ANI DE ZILE SI TU AI SMECHERIT 16 MILIARDE DIN FONDUL LOR DE SALARII
Posted by RAMONA (neverificat) on 2 September 2009 - 7:54pm
Modificarile CCM-ului s-au facut fara acordul minerilor ( asa cum cere art.75 aliniat 1 din CCM/2008 ) pentru ca liderii lor nu s-au consultat cu ei . Minerii au semnat un contract care avea niste prevederi , prevederi care in prezent au fost modificate , de catre lideri ( FARA CONSULTAREA MEMBRILOR ), in defavoarea minerilor .
De exemplu :
” Art.132. Salariaţii care se pensionează pentru limită de vârstă sau la cerere , beneficiază cu ocazia pensionării de o indemnizaţie egală cu 15.000 lei brut/salariat. ”
nu mai este valabil pentru ca incepand cu 01.08.2009 se va acorda 5 000 lei brut/salariat .
” Art.141.
- la energie electrică 12.000 de kw/an pentru salariaţii proprii care au domiciliul în Valea Jiului cu tarife după cum urmează:
• între 0 kwh şi 6.000 kwh cu suportarea de către salariat a 8% din tariful/kwh;
• între 6.001 kwh şi 10.000 kwh cu suportarea de către salariat a 15 % din tariful/kwh;
• între 10.001 kwh şi 12.000 kwh cu suportarea de către salariat a 30% din tariful/kwh;
- pentru pensionarii cu domiciliul în Valea Jiului, în limita unei cote de 3000 KWh pe an cu suportarea de către pensionar a 8% din tariful/kwh; ”
Primele 2 variante s-au marit cu 2 procente : de la 8^ la 10% si de la 15% la 17% .
Si cine stie cate alte manarii au facut liderii Lacatas , Jurca , Temneanu , etc. in defavoarea minerilor .
CRED CA E TIMPUL SA VA TREZITI PANA NU ESTE PREA TARZIU …
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 7 September 2009 - 10:20pm
lacatus rupe tacerea
Da domnu ZOLI, unde erai dumneata in luna iulie , cind trebuia sa te bati pentru primele minerilor, pentru banii lor care erau prevazuti in CCM, UNDE ERAI TU MARE LIDER ??? ERAI PLECAT DIN TARA,CU TELEFONUL INCHIS, AI STAT TOATA LUNA IULIE LA ODIHNA, AI FOST OBOSIT DE BANII AIA MULTI PE CARE TOT I-AI NUMARAT, IN BUZUNARUL TAU FARA FUND. ?? Sti sa dai vina pe ,, agenturi straine", asa cum facea Ceauseascu, de fapt tu incepi sa semeni tot mai mult cu ODIOSU, te alegi singur la CONGRESE adunate, si nu ai nici un adversar, dar ai sala plina de APLAUDACI, promiti ca ceausescu cite in luna si-n stele ,dar nu dai nici a zecea parte, te inconjori de LINGAI SI DE GORILE, te crezi ales pe viata, te crezi unic. EU NU VREAU SA TE AMENINT DAR CRED CA O SA AI ACEASI SOARTA CA ceausescu, ACESTA CA SI TINE, NU A PLECAT SINGUR, CU CAPUL SUS, A ABUZAT , A INSISTAT SA INTRE IN ISTORIE CA UN EROU, A REUSIT , DAR STII SI TU CE BINE A AJUNS. S-AR PUTEA CA TU , DOMNU zoli, SA FII PRIMUL LIDER MAZILIT DE MINERI , IN STILUL ceausescu. A SCAPAT COZMA IN 1990 LA LUPENI CU O CONSERVA DE FASOLE IN CAP, TU MARE LIDER S-AR PUTEA SA O PATESTI CA CEAUSESCU, CU TOATE CA AJUNGI CAM RAR PE LA LUPENI. TINE MINTE CINE AU FOST PARINTI MINERILOR ACTUALI DE LA LUPENI, CUM S-AU LUAT LA TRINTA CU COMUNISTII, INTREABAI PE ORTACII TAI DE LA LUPENI CINE A FOST TODERASCU, MINERUL CARE A SARIT IN 77 SA-L I-A DE GIT PE ceausescu, tu esti un purece pe linga elefantul de ceausescu, o sa urmezi si tu . mocanu victor-em lupeni
Posted by mocanu victor (neverificat) on 3 September 2009 - 9:26am
esti disperat Lakatosule.MINTI CA UN NESIMTIT. Aia ce au scris in valea jiului au dovedit cu acte.Daca mai este demnitate si onoare in tiganul din tine ar trebui sa-ti dai demisia. Pardon vorbesc de demnitate la tiganii ????.Daca ai sti ce vorbesc oameni la minele din vale ?? O SA AI MARI SURPRIZE. MINERI ISI I-AU SALARIILE DIMINUATE DE ANI DE ZILE SI TU AI SMECHERIT 16 MILIARDE DIN FONDUL LOR DE SALARII
Posted by RAMONA (neverificat) on 2 September 2009 - 7:54pm
de cand este lider la LSMVJ Lacatusu asta ?? , eu nu l-am vazut pe la EM Paroseni , sa vina si el o data sa-l vede-m la fatza , sau se crede prea mare grangure sa coboare la prostime ? oare unde se duc banii cotizati de oamenii de la Paroseni , nu la liga ? si ce face liga ?? ca de cativa ani , tot se pierd din drepturi
Posted by ursu` fara coada (neverificat) on 2 September 2009 - 2:13pm
pentru Lacatas cu C romanesc
mai tii minte lacatusule cum faceai mare campanie pentru suru ? mai tii minte cum executai toate ordinele lu suru ? mai tii minte cum l-ai executat pe Holban pentru ca nu vroia sa faca jocurile tale si pe ale lui suru ? mai tii minte cand ti s-a spus in noiembrie 2008 sa nu accepti tichete cadou pentru ca minerii nu vor fi multumiti si nu vom mai scapa de tichete ? mai tii minte la marele congres din noiembrie 2008 cand marele Costin aburea pe toata lumea ca face si va drege ca va implementa proiecte pilot si va face din valea jiului un taram al fagaduintei ?mai tii minte cati bani incaseaza lunar Vintan si cati bani incaseaza cand scrie cate un articol la comanda? toate astea si altele le vei plati cat de curand lacatusule
Posted by ZUZU (neverificat) on 2 September 2009 - 1:52pm
Pentru cei care vor sa se retraga din sindicatele miniere URMATI URMATOARELE SFATURI :
1. NU SEMNATI NIMIC REFERITOR LA SINDICATE
2. PE FORMULARUL CIM ( contract individual de munca ) SCRIETI " FARA RETINERI SALARIALE , INDIFERENT DE FORMA , IN FAVOAREA ORGANIZATIILOR SINDICALE " SI SEMNATI SI ACOLO UNDE ATI SCRIS . ( DACA NU FACETI ACEST LUCRU , VI SE VA RETINE 1% DIN BRUT , ADICA MAI MULT DECAT O COTIZATIE CATRE SINDICAT )
3. SPUNETI-LE SI CELORLALTI CARE VOR SA SE RETRAGA PASII DE MAI SUS !
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
.
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 2 September 2009 - 1:24pm
replică
sunt doar minciuni ,
sunt doar minciuni , LAKATUS este un mincinos
Posted by User (neverificat) on 2 September 2009 - 10:16am
Apropo ! Tot intr-un interviu dat domnului Vintan , Lacatas afirma ca a rezolvat problema tichetelor de masa ??? !!! . Care problema ? Sa-i reamintesc faptul ca a promis minerilor acordarea acestor tichete de masa in loc de hrana calda si ca , in urma protestului de la Lupeni care a durat 2 luni , impreuna cu conducerea CNH i-a momit pe mineri cu ciorba de burta introdusa in meniu sa revina la cantina . Oare stie ca de peste 2 luni aceasta a disparut din meniul cantinelor ?
o zi buna tuturor , mai putin hotilor si coruptilor !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 2 September 2009 - 10:06am
lacatus rupe tacerea
Domnule zoli daca in campania electorala nu-ti bateai joc de Sindicat, de statutul tau de lider al ,, celui mai mare sindicat din Vale" si nu te transformai in PAIATA ELECTORALA, sustinind un partid politic cu atita tam -tam. AI VENIT LA LUPENI , AI VENIT SA LE SPUI ORTACILOR PE CINE SA VOTEZE: ,, votati PNL , votati SURULESCU, votati DRAGOESCU,valea jiului are nevoie de oameni care sa-i reprezinte in Parlamentul Romaniei ", DA ASA LUCRAI domnu Zoli, asa aparai tu interesele minerilor, si ca tacimul sa fie complet, in vinerea de dinaintea alegerilor, ai venit la MINA LUPENI, cu BEBE NICA,cu SORINEL BANC,ai venit tu marele lider, cu tirul cu bere si pe schimburi, la iesire din mina, in sala de apel , linga chioscul alimentar, a-ti impartit BERE TIMISOREANA, CE POMANA DOMNE, AU BAUT MINERII CITE 2 ,UNII CITE 3CUTII DE BERE. DACA NU RECUNOSTI ACESTE FAPTE, POT SA-TI PUN LA DISPOZITIE VREO 10 MINERI CARE AU BAUT BEREA IMPARTITA DE VOI, DAR NU AU VOTAT CE LEA-TI SPUS VOI, NICI NU SAU PREZENTAT LA VOT, CA NU AVEAU PE CINE VOTA. mocanu victor-em lupeni
Posted by mocanu victor (neverificat) on 2 September 2009 - 9:40am
CNH si Valea Jiului
Bun articolul domnule Vintan, dar sunt probleme stiute....Din pacate e mai greu
sa se gaseasca solutii. As vrea sa punctez doar cateva sfaturi.. Liga si in general
sindicatele ar face bine sa nu se mai amestece in Politica si sa fie mai ferme in a accepta sau nu "numirile pe criterii politice". Si daca esti lider sau conducator sa nu faci compromisuri. Apoi pentru domnul Lacatas, care cred ca va accepta un sfat de la un prieten vechi.. sa stea mai mult de vorba cu oamenii din subteran si de la toate minele...Din pacate viitorul Vaii depinde tot de minerit.
Posted by Prieten (neverificat) on 2 September 2009 - 9:26am
Liga ne vinde incetul cu incetul
Domnule Docea , va rog sa-i transmitet-ti acestui mafiot de la liga numit lacatus :
Lucrez de 18 ani la front clasic la Lonea, sant a treia generatie de mineri din familie care isi rupe spatele zi de zi pentru niste banuti care isi pierd din valoare in fiecare zi si pentru a tine in spate niste HOTI CARE NE VAND INTERESELE CASTIGATE prin munca si adevarata lupta sindicala[ curent din ce in ce mai scump, bilete de odihna mai ales pentru cei cu boli profesionale, neplata concediului medical etc] Acum bolnav fiind avand diverse afectiuni ale coloanei sunt amenintat ca daca imi iau concediu medical nu mi se va plati,hodoronc tronk dupa ce platesc amar de asigurare medicala la stat. Acesti mafioti care nu mai fac nimic pentru noi cei din front , nu le voi mai plati nici o cotizatie la nici un sindicat de mafioti si voi instiga de asemenea pe toti sa faca la fel ca mine, angajandu-mi si un avocat pentru ceea ce va urma. Tin sa precizez ca nu am concediu medical in fiecare an decat de 2-3 ori si atunci avand probleme de blocaj ale coloanei, si nu vreau sa le doresc acestor mafioti ciocuri la coloana si inele deplasate. Scuzati-mi gramatica domnule Docea dar nu sunt scolit ca si copilul meu pentru care lucrez.
Posted by Sandu (neverificat) on 2 September 2009 - 8:48am
E " mana grupurilor de interes " si a " agenturilor straine " ... etc . Parca mai era ceneva care spunea acest lucru cu peste 20 de ani in urma . Cat despre Tiberiu Vintan , nu stiu cum face dar , tot elogiaza sindicatele miniere si pe liderii acestora . Dupa ceva timp aflam ca respectivii au facut tot felul de afaceri pe banii minerilor .
Din pacate pentru domnu' Vintan si Lacatas , minerii nu mai sunt de acord cu ei ... Au inceput sa creada ca sindicatele sunt inutile , ca in afara de a incasa banii din cotizatii nu fac nimic si ca ( in conformitate cu sondajele initiate de mine pe site-ul meu http://aparatidrepturile.piczo.com/vremurigrelepentrumineriivaiijiului ) sunt mana in mana cu conducerea si sunt cuiburi de corupti ( majoritatea voturilor )
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
.
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 2 September 2009 - 7:39am
CURVE cu prostituate!
""Un amănunt „picant” este şi acela auzit de la unii colegi din Gorj, care susţin că la „lucrări”, în nopţile fierbinţi, au fost prezente, pentru a risipi plictiseala unor lideri veniţi singuri la malul mării, şi 15 prostituate."
CURVE cu prostituate!
jos cu ei
afara cu JURCA,TEMNEANU,LAKATAS SI MISAROSI!
HAIDETI SA IESIM DE LA SINDICATELE ASTORA.
HAIDETI !
NU VOR SA RENUNTE,lEONRENUNTAM NOI LA EI!
Posted by leon (neverificat) on 7 September 2009 - 8:32am
ASA FAC EI!
DACA MAI AVEATI VRE-O INDOIALA,ACUM ESTE SPULBERATA.
CONDESCU,TEMNEANU,JURCA,MISAROSI,LAKATAS, ACESTIA TREBUIE SCOSI DIN VALEA JIULUI.
MINERI,iesiti din sindicatele conduse de ei.
Condescu vrea sa va lase fara serviciu.
de ce mai stati la ei?
MUTATI-VA LA SINDICATELE MUNCITORESTI!
MAI AVETI PUTIN TIMP!
DACA APUCA SA NEGOCIEZE IN NUMELE VOSTRU,RAMANETI FARA SERVICIU,FARA CASE,FARA FAMILIE.
JOS JIGODIILE TRADATOARE!
JOS CONDESCU!
JOS LAKATAS!
JOS JURCA!
JOS TEMNEANU!
LIBERTATE PENTRU MINERI!
Posted by leon (neverificat) on 7 September 2009 - 7:31am
De ce?
De ce sa nu afle minerii, toate dedesubturile care se fac in defavoarea lor? Ce greseala se faceatunci cand un ziar dezvaluie afacerile necurate ale celor asa zisi ,,lideri de sindicat''? daca aveti ceva impotriva, puteti da in judecata autorul articolului, dar daca este adevarat, atunci ce aveti de spus?
De ce nu luptati si dumneavoastra domnulea Docea, pentru binele Vaii Jiului si pentru Minerii Vaii Jiului? sau sunteti impotriva lor? Cate nedreptati sau ce atutudine atii luat dumneavoastra atunci cand drepturile minerilor au fost incalacate? Ce alta alternativa exista in Valaea jiului in afara de minerit? Ce ati facut pentru acest lucru?
Eu cred ca sunteti platit de cineva care in adevar doreste sa readuca la tacere aceste fapte. Imi pare rau ca dumneavoastra in calitate de jurnalist nu luptati pentru adevar...
Rusine pentru Valea Jiului cu asa jurnalisti.
Posted by ion (neverificat) on 5 September 2009 - 1:56pm
Disperatul Lakatos
ARTICOL PLATIT DE LAKATOS DIN BANII MINERILOR, DIN 5.8 LA MIE .DACA PSD SI DRAGOI II DADEA LA LAKATOS 5,8 LA MIE ACUM ERAU CEI MAI BUNI. DAR LAKATOS N-A MAI PRIMIT CITE 1,5 MILIARDE PE LUNA SA SE DISTREZE EL CU LIDERI LUI APROPIATI
( SLUGILE LUI )
UITATI-VA MINERI CA PIERDETI TOATE DREPTURILE CU LAKATOS. CA SA PRIMITI ACEASTA PRIMA TICHETE CADOU VI SA TAIAT DIN COTA DE ENERGIE ,TOT DIN BANII VOSTRI . MERGETI LA UNITATILE MINIERE SI SPUNETILE LIDERILOR SA VA ARATE SI VOUA PROTOCOLUL SEMNAT SA VEDETI CE CLANTA ATI LUAT.
Posted by RAMONA (neverificat) on 4 September 2009 - 5:49pm
las-o mai moale cu vrajeala ,ca la vulcan nu ia fugarit nimeni pe baieti care distribuiau ziare,doar mafiotul de enache a avut ceva de comentat dar ia fost inchisa gura rapid,
Posted by brutarel (neverificat) on 4 September 2009 - 4:08pm
pentru docea
cati bani ai primit de la lacatas ca sa publici articolul asta, ca gratis docea nu fac e nimic, criza se pare ca l-a atins si pe el
bravo Valter dar sunt putin curajosi in vale ,minerii nu mai au coaie mari
Posted by ZUZU (neverificat) on 4 September 2009 - 1:04pm
urmeaza ceva bun de tot
cititi ziarul PRIMA PAGINA de luni ca sa vedeti cum ii treaba.acolo va apare totul.
Posted by zoli (neverificat) on 4 September 2009 - 11:59am
O fi si mana PSD dar , pentru ca exista un DAR , cum explica Lacatas faptul ca minerii nu si-au luat la timp primele de ziua lor , de ce nu si-au primit minerii banii de vacanta , de ce se i-au masuri represive doar impotriva minerilor cu foi de boala ( chiar daca o au luata pe drept ) si nu se ia nici o masura impotriva sefilor care apeleaza la foi de boala ( in mod nemeritat ) , mai ales impotriva acelora care s-au imbolnavit subit dupa tragedia de la Petrila , de ce semneaza protocoale si acte aditionale in dezavantajul minerilor ( minerii au semnat un contract nu si actele aditionale care au transformat total CCM-ul ) si mai exista multe " DE CE-uri " ca de exemplu : de ce liderii de sindicat sunt platiti la brigazi de front cu toate sporurile aferente , inclusiv de noapte , plus posturi platite dublu si ore suplimentare fara ca acestia sa presteze posturile pentru care sunt platiti ?
Eu am un raspuns : SINDICATE MINIERE = MAFIE = CORUPTIE = TOATE RELELE ABATUTE ASUPRA MINERILOR
O ZI BUNA TUTUROR, MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 4 September 2009 - 8:22am
De ce?
De ce sa nu afle minerii, toate dedesubturile care se fac in defavoarea lor? Ce greseala se faceatunci cand un ziar dezvaluie afacerile necurate ale celor asa zisi ,,lideri de sindicat''? daca aveti ceva impotriva, puteti da in judecata autorul articolului, dar daca este adevarat, atunci ce aveti de spus?
De ce nu luptati si dumneavoastra domnulea Docea, pentru binele Vaii Jiului si pentru Minerii Vaii Jiului? sau sunteti impotriva lor? Cate nedreptati sau ce atutudine atii luat dumneavoastra atunci cand drepturile minerilor au fost incalacate? Ce alta alternativa exista in Valaea jiului in afara de minerit? Ce ati facut pentru acest lucru?
Eu cred ca sunteti platit de cineva care in adevar doreste sa readuca la tacere aceste fapte. Imi pare rau ca dumneavoastra in calitate de jurnalist nu luptati pentru adevar...
Rusine pentru Valea Jiului cu asa jurnalisti.
Posted by ion (neverificat) on 5 September 2009 - 1:56pm
Disperatul Lakatos
ARTICOL PLATIT DE LAKATOS DIN BANII MINERILOR, DIN 5.8 LA MIE .DACA PSD SI DRAGOI II DADEA LA LAKATOS 5,8 LA MIE ACUM ERAU CEI MAI BUNI. DAR LAKATOS N-A MAI PRIMIT CITE 1,5 MILIARDE PE LUNA SA SE DISTREZE EL CU LIDERI LUI APROPIATI
( SLUGILE LUI )
UITATI-VA MINERI CA PIERDETI TOATE DREPTURILE CU LAKATOS. CA SA PRIMITI ACEASTA PRIMA TICHETE CADOU VI SA TAIAT DIN COTA DE ENERGIE ,TOT DIN BANII VOSTRI . MERGETI LA UNITATILE MINIERE SI SPUNETILE LIDERILOR SA VA ARATE SI VOUA PROTOCOLUL SEMNAT SA VEDETI CE CLANTA ATI LUAT.
Posted by RAMONA (neverificat) on 4 September 2009 - 5:49pm
las-o mai moale cu vrajeala ,ca la vulcan nu ia fugarit nimeni pe baieti care distribuiau ziare,doar mafiotul de enache a avut ceva de comentat dar ia fost inchisa gura rapid,
Posted by brutarel (neverificat) on 4 September 2009 - 4:08pm
pentru docea
cati bani ai primit de la lacatas ca sa publici articolul asta, ca gratis docea nu fac e nimic, criza se pare ca l-a atins si pe el
bravo Valter dar sunt putin curajosi in vale ,minerii nu mai au coaie mari
Posted by ZUZU (neverificat) on 4 September 2009 - 1:04pm
urmeaza ceva bun de tot
cititi ziarul PRIMA PAGINA de luni ca sa vedeti cum ii treaba.acolo va apare totul.
Posted by zoli (neverificat) on 4 September 2009 - 11:59am
O fi si mana PSD dar , pentru ca exista un DAR , cum explica Lacatas faptul ca minerii nu si-au luat la timp primele de ziua lor , de ce nu si-au primit minerii banii de vacanta , de ce se i-au masuri represive doar impotriva minerilor cu foi de boala ( chiar daca o au luata pe drept ) si nu se ia nici o masura impotriva sefilor care apeleaza la foi de boala ( in mod nemeritat ) , mai ales impotriva acelora care s-au imbolnavit subit dupa tragedia de la Petrila , de ce semneaza protocoale si acte aditionale in dezavantajul minerilor ( minerii au semnat un contract nu si actele aditionale care au transformat total CCM-ul ) si mai exista multe " DE CE-uri " ca de exemplu : de ce liderii de sindicat sunt platiti la brigazi de front cu toate sporurile aferente , inclusiv de noapte , plus posturi platite dublu si ore suplimentare fara ca acestia sa presteze posturile pentru care sunt platiti ?
Eu am un raspuns : SINDICATE MINIERE = MAFIE = CORUPTIE = TOATE RELELE ABATUTE ASUPRA MINERILOR
O ZI BUNA TUTUROR, MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Posted by Valter Cojman (neverificat) on 4 September 2009 - 8:22am
GVJ
GVJ
umbra
13 Martie 2009, 17:54
se aude de cca 5 luni de zile despre unificarea sindicatelor din vj,si afilierea acestora la Condescu!!! da putem spune ca lignitul are sindicat puternic dar noi amariti de la huila stam si ne intrebam oare cine ne mai conduce pe linie sindicala?! din cite vad eu niste hoti si betivi….asa ne trebuie!
olteanu gica
21 Iunie 2009, 16:10
bai fratilor condescu baiat destept nu smecheri ca de la noi la lignit oltenia nu tu greve nu tu morti sau explozii si salari destul de bune si nu comparam conditiilt de la huila cu cele de la lignit dar mai este ceva este vorba de membri de sindicat nu fraieri ca noi din vale tot timpul am fost bfraieriti si dusi cu presul
Valter Cojman
18 Iulie 2009, 9:29
PROMISIUNI … , PROMISIUNI … SI , IAR PROMISIUNI …
VREM :
FAPTE …, FAPTE … SI NUMAI FAPTE !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Valter Cojman
Comentariul dumneavoastră aşteaptă să fie moderat
18 Iulie 2009, 9:30
PANA ATUNCI … CITITI SI DATI MAI DEPARTE : http://aparatidrepturile.piczo.com/vremurigrelepentrumineriivaiijiului
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
barosanu
19 Iulie 2009, 23:49
Am vazut Nicula cat te-ai implicat pt Valea Jiului,apropo mai traiesti in Romania?Cum de a aflat si Jujan de situatia CNH?parca e o fata mare,unde a fost de vreo 4ani?pana acum nu a fost matur?cand a fost trimis la Lupeni prin aprilie nu a stiut ca sunt gaze la complex?sau atunci era la pubertate?sau trebuia sa-l sape pe dragoi?Nicula sa lase caterinca asta ieftina ca face si drege,el nu face nimic pt CNH,primele se vor da,sa nu ne spuna Nicula ca el va face rost de bani,ca e o minciuna
Tode
20 Iulie 2009, 0:17
Jegosii astia care ne reprezinta de prin toate sindicatele au facut rahatu praf. vin in fata noastra si ne vorbesc ” vorbe” transmise de ayatolahii din cnh . Incet incet pierdem tot, iar prema asta era mai mult decat un SIMBOL pentru noi. Politicienii din vale =corupti, mincinosi cacanari de doua parale, vorbe goale crezute de prosti. Un general fara specializare in ale subteranului{ el avand ce fac aia prin cariere adica exploatari la zi} conduce CNH. Normal ca au ajuns sa ne calce in picioare toti lingai de rahat politic, curve care se vand pe doua parale si toate leprele. Dupa 19 ani de front clasic imi vine sa iau securea si sa crap capul la vreo 2-3 dobitoci care se perinda prind subteran in inspectie, dar mai un pic de constiinta…
Cristi
20 Iulie 2009, 0:21
Daca nu ne da PREMA de ziua minerului castigata pe drept si truda toata conducerea CNH sa-si cumpere lumanari de ea , sper sa le ajunga, iar pe nicula si prostanu de resmarita ii bag in masa de leprosi, niste dobitoci ce o urmeaza pe ridti
mie frica sa zic cine sant
20 Iulie 2009, 0:06
care sindicat ….avem sindicat ???????……..va rog daca stie careva sa zica de care sindicat ii vb ?????? auzi tupeu cica in vale ar fi vreun sindicat ,hai cai buna
Valter Cojman
20 Iulie 2009, 6:15
Hopaaaa !!! Acum cateva zile era declaratia , certa , ca primele nu se vor acorda din lipsa de fonduri si ca minerii ar trebui sa inteleaga aceasta situatie . Azi , dupa ce au aparut comentariile prin care minerii denuntau pontajele fictive ale celor care lucreaza pe la cabanele , vilele , apartamentele , garajele sefilor sau in alte parti ( tot cu stirea sefilor), denuntau jaful din ultimii ani din cadrul subunitatilor CNH ( tot in favoarea sefilor ) , ii injurau pe lideri si conducerea , concluzionau ca sindicatele sunt SINDICACATE si ca liderii se imbuiba si petrec pe banii minerilor , dupa cele scrise de mine pe site-ul meu ( http://aparatidrepturile.piczo.com/vremurigrelepentrumineriivaiijiului ) , reprezentanţii administraţiei Companiei Naţionale a Huilei Petroşani şi cei ai sindicatelor miniere urmează să se întâlnească pentru a identifica resurse financiare pentru acordarea primelor de 6 august pentru mineri. Oare de ce ? Au simtit ca le fuge pamantul si scaunele de sub picioare si , respectiv , fund ? Probabil nu s-au asteptat la o asemenea reactie din partea minerilor supusi tiraniei sefilor si liderilor de sindicate si , acum , vor sa dreaga ce au stricat . Ma bucur , totusi , ca oamenii au inceput sa vorbeasca si ca , poate , organele de ancheta ale statului se vor autosesiza .
O ZI BUNA TUTUROR … MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Mocanu Victor
20 Iulie 2009, 7:43
SA nu dati prima de 6 AUGUST,dar bani pentru campanii electorale sa avetii, apropo, la campania ce urmeaza , cea pentru alegerea Presedintelui Tarii, Sindicatele aservite puterii, pe cine vor mai sustine ?Rusine sa le fie ,SINDICATELOR PUPINCURISTE, care in noiembrie 2008, se dadeau peste cap in sprijinul unor partide politice, uitind care este menirea unui Sindicat . SPER SA GASITI RESURSE FINANCIARE PENTRU DEPLASARILE IN STRAINATATE A GASTILOR REUNITE , BOSI CNH + LIDERI SINDICALI, CA ASA S-A AJUNS ,MINERII FAC FOAMEA IAR SMECHERII SE LAFAIE PRIN : LAS VEGAS, CIPRU, MONGOLIA, GRECIA, SRY LANKA SI ALTE TARI EXOTICE, PENTRU A VEDEA ,, DE CE NU AU ACESTE TARII MINERIT “. mocanu victor – em lupeni
Adrian
20 Iulie 2009, 8:23
ba o sa dati primele,cat despre sacaderea productiei nu minerii sunt vinovati,ce a-ti inovat ,sau inventat mai geniilor cu casti albe in ultimii 20 de ani pt.a usura munca minerilor?suntem in plin sec.xxi,iar noi lucram cu scule si masini f.vechi si vreti productia lui noe,ma mir ca mai aveti si tupeu!
nea omu'
20 Iulie 2009, 14:35
ptr mecanizatorul
daca ai cu ce da si mai mult de 5000 t/zi, cine te opreste? Cit despre cei ce sunt pontati fictiv ii stie toata lumea dar nimeni nu face nimic
nico
20 Iulie 2009, 15:47
si la primele de concediu sunt probleme,la multe mine minerii au terminat concediul si primele ioc!!!!asa ceva nu s-a mai intamplat.bine ca muncesc de le sar capacele si sambetele si duminicile!
bebe nica
20 Iulie 2009, 21:02
La complexul mecanizat de la lupeni nu prea sa respectat nici o norma ,datorita foamei de carbune.
Metoda COMUNISTA a sefului de sector BRÂNZAN de a da carbune fara sa tina cont de nimeni si de nimic
in orice conditii, cu orice pret .
Daca sar face o ancheta amanuntita cu situatia complexului mec. sunt sigur ca ies multe nereguli la iveala.
Amplasarea oamenilor la alt loc de munca se face sub amenintare sub pretextul ca nu sunt oameni,
Sa spuna comunistul de BRANZAN CATE POSTURI FICTIVE are la sector care nu intra in subteran,(incepand cu LIDERII DE SINDICAT etc.)
Oamenii fac operatii de transport (materiale, subansamble etc.)pe transportoare , manual sau pe vatra la ordinul lui (BRANZAN) si de exploatare a zacamantului fara sa respecte nici o norma de protectie la presiunea sefului de sector (asta se intampla in toate abatajele).daca ceri sa amenajeze o linie mecanizata de transport ca minerul sa nu-si rupa spatele esti luat in vizor si mutat la alt loc de munca
sau haituit in permanenta de catre seful BRANZAN si slugile lui (adjunct, maistri)
Pacat ca oamenii sunt lasi , fricosi si slugarnici…
nela
20 Iulie 2009, 21:03
Da are dreptate in legatura cu BRANZAN asta , atunci cu aprinderea de metan numa norocu a fost ca na murit nimeni se stia de concentratiile de metan cu toate astea adjunctul de sector ARTENE a dat ordin sa dam drumul la abataj, dar Dumnezeu a tinut sa nu porneasca combina altfel muream toti acolo
Abia la adoua aprindere am fost scosi afara.
Fara nici o asigurare ei te pun sa dai carbune nui intereseaza .
Seful de brigada le face jocul la sefi ca sa nu piarda postul sau pentru o PRIMA la sfarsit de an si
viata oamenilor lle este pusa in pericol zilnic de niste criminali.
Pontajele fictive la complexul mecanizat se face si cu acordul BRIGADERULUI
Sunt baieti “destepti” care nu au vazut mina de ani de zile si sunt pontati pe abataj
Un exemplu DARIUS vicepresedinte al SINDICATULUI LIBER EM Lupeni ,asta nu stiu daca a intrat
o singura data in mina.
Aici ar trebui sa caute domnul JUJAN sa reduca cheltuielile, la mina Lupeni sunt sute de posturi fictive ca de altfel la toate minele din vale. Oameni buni fiti mai curajosi mai responsabili nu va mai lasati calcati in picioare…
Mocanu Victor
20 Iulie 2009, 23:48
A SE VEDEA CUM S-AU FACUT AFACERI PAGUBOASE CU POLONEZII , LA EM LUPENI, PE VREMEA LUI SURULESCU. Atunci statul a pierdut bani grei dar au cistigat BAIETII DESTEPTI de la CNH si EM LUPENI. In plus s-au mai cheltuit sume imense pe deplasari in POLONIA ,pentru ,, specializari ” unde numai lucruri folositoare nu s-au facut ; a se vedea chefurile si orgiile petrecute de ,delegatiile romanesti , acestea speriindui pe polonezi . URSUL MERGE, CAINII LATRA, CNH -UL MERGE SPRE FALIMENT, BAIETII DESTEPTI SE IMBOGAESC, MINERII AJUNG SOMERI ,TOT INAINTE, DETASAMENTE , TARII CIT MAI MULT CARBUNE !!! mocanu victor -EM LUPENI
nea omu'
21 Iulie 2009, 6:29
traim in Romania !
minerache
21 Iulie 2009, 6:43
Stai linistit mocanu victor, Surulescu a fost micut a afacerea asta. A fost afacerea celor din minister.
gica meseeriasul
20 Iulie 2009, 22:50
bai fratilor voi nu ati vazut ca sant o gramada de ingineri si sefi si noi prostimea muncim ca prosti pentru ei au catva grigadieri care sant la sfarsit de an mnjiti cu niste miloane ca la muce si fac pre dracu in patru si dau normele peste cap la brigada cu catva oameni pai deaia isi oameni f de boala ca trag ca prosti si sambata si dumnica pentru ei sefiiii care pun 2 sau 3 punctein carte si iau o caruta de bani si jegosii astia DESI sindi calisti sant slugile sefilor si cnh pe noi mineri ne aburit cu o jumate de bautura dar asa ne trebuie daca santem prosti la font sant o mana de oameni si ei sant ffff multi este setor cu o singura grigada exemplu la em vulcan si bagi munca ca cyborgy dar asa ne trebuie ca in minerit santem clasa muncitoare cea mai manipulata si aburita si sintem clasa muncitoare care luvcram ca in evul mediu ca ingineri satia facutila fabrica la petrosani habar nau decat sa puna puncte in carte si sa steee la curul ca la puscarie ca daca eram la privat multi nu o mai frecau ei si sa mai iei si cate 30 de miloane si sa nu faca nimca apropo domnule jujan daca ai invatat carte nu trebuie sa muncesti sau la noi la romani am uita ca munca este pentru iobagi si fraieri si voi sateti destepti de dati in gropi ca satem ramura cu cele mai mukte accidente mortale siusoare dupa revolutie in romania si nu santeti in stare sa tehnologiatiiiisi voi ceva lamineritul asta si din 50 de mii de mineri iar acuma santem cam 10 miii dar voi cnh tot atatia ati mai ramas dar daca erati la privati beleati cariciu si sindicatul di valea jiului este cel mai cacacios sindicat
Adrian
20 Iulie 2009, 23:36
ma intreb,cat vom mai accepta asa ceva?
Mocanu Victor
21 Iulie 2009, 0:31
ORTACII DE LA SECTORUL 4 , EM LUPENI ,sa fie mai atenti cind aleg , sau li se pun in spate unii lideri ca : TITEL ION, DARIUS cel gras, BANC sorinel . POATE I-AU ALES, POATE NU, DAR SA FACA O SOCOTEALA SIMPLA , SA VADA CIT BINE AU FACUT PENTRU MINA LUPENI ACESTE PERSOANE. De la TITEL cel mare, care datorita meritelor deosebite a fost ales doua mandate la Sorinel Banc ,urmeaza Da …rius cel gras , cel care are rude foarte inalte. NU INTELEG DE CE BRINZAN SI ARTENE FAC CE VOR, ISI IMPUN DICTATURA , TOCMAI A FOST ALES UN NOU LIDER SINDICAL PE SECTORUL 4, PUSI DANIEL. mocanu victor -EM LUPENI
gica meseeriasul
20 Iulie 2009, 22:54
nu bai osamuncimm pina cadem jos din picoare ca doar lucram la calculatoare jegoslor hotilor cacati de sindicalisti si papagali ce santeti cnh si liga
Adrian
21 Iulie 2009, 0:04
bun,hai sa vedem cum stam cu silicoza jujane,ce zici?sa vina un dr.din afara,sa consulte tot ce lucra in subteran si dupa aia sa te pronunti.taaaaaaare prosti ne crezi.
Valter Cojman
21 Iulie 2009, 6:56
” Administraţia Companiei Naţionale a Huilei din Petroşani a luat această decizie după ce a constatat că zilnic aproape 1.000 de mineri din Valea Jiului sunt absenţi zilnic de la locul de muncă din cauză că sunt în concedii medicale ” .
Nu se spune nimic de faptul ca un numar aproape egal , daca nu mai mare , este pontat fictiv , dupa cum reiese din anumite comentarii . De ce sa zica daca lucreaza pe la sefi sau in favoarea sefilor ? Sa se rezolve problema aceasta si dupa aceea sa se lege de oamenii care vin la munca , muncesc si ajung sa se imbolnaveasca .
Cica masuri care sa intareasca disciplina ???!!! Care disciplina ? Daca conducerea nu respecta CCM-ul , Codul Muncii , Constituria Romaniei , Legea sindicatelor , etc. cum poate sa ceara omului de rand sa nu-si ia foaie de boala atunci cand este bolnav , pentru ca ar fi un act de disciplina . Daca ar fi disponibilitate din partea conducerii in rezolvarea anumitor probleme ale minerilor , probabil si cei care recurg la foi de boala ca sa si le rezolve , nu si-ar mai lua foi de boala . Un exemplu de ” disponibilitate din partea conducerii in rezolvarea anumitor probleme ale minerilor ” gasiti aici :
O ZI BUNA TUTUROR … MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
gigea
21 Iulie 2009, 9:43
cojman are dreptate…sunt o gramada de sugalai la eml care nici nu stiu ce nr au la lampa..tinuti in bratae de sefi,de la director pina la sef sect!!!
macavei v.
21 Iulie 2009, 10:46
dupa 20 de ani de lopatat si tras la sapa in conditii ca in epoca de piatra ,cit credeti ca poate sa fie de sanatos un miner? va-ti gandit vreodata ca minerul ar trebui sa fie acela care ar trebui sa deie in judecata CNH-ul,ITM-ul pentru nerespectarea conditiilor de munca.oare Dragoescu in loc de campanii electorale nu sa gandit ca forta de munca trebuie intinerita,sau dna.Bodea Ileana nu stia ca o data si o data acei mineri vor cadea in genunchi si ei? si acum ii ameninta ca nu le plateste foiile de boala? dar nu se gandesc ca in mina sau inbolnavit nu altundeva?
florin
21 Iulie 2009, 10:47
este clar ca trebuie facut ceva cu acei care sunt bolnavi doar pe hartie, dar si este un DAR cu majuscule pt. ca somnul ratiunii naste monstrii! chiar nu se vede ce pericol pandeste dupa colt? in felul acesta dictatura va fi la ea acasa CLAR! cum vor mai fi diferentiati cei bolnavi de cei bolnavi inchipuiti? nu credeti tot ce se spune pericolul este cat casa! legea este una si deocamdata trebuie respectata chiar daca JUJAN crede ca a pus coada la cireasa! si oricum CNH nu plateste nimic , azi maine vor avea nesimtirea sa nu plateasca nici accidentele de munca pt. ca asa vor ei! nu dormiti pe voi ca altfel e de rau!
alina
21 Iulie 2009, 15:30
mai , copii… voi dati dovada de harnicie??? … pe buna dreptate .. cite ore munciti voi in mina?????va spun eu………intrati in mina la ora 5.30 … ajungeti la locul de munca la ora 6.15 ….va puneti sa haliti suplimentul pina la ora 7.00 si dupa aceea mai dormiti la locurile de munca pina la ora 9.30 si cind te uiti la ceas ca e ora 11,00 va grabiti sa iesiti afara din mina . si incepeti sa va plingeti ca ce mult ati muncit . .. si cind iti spune maistrul sa stai la contra pontaj pina la ora de program incepi sa il injuri si sa il amenti …. DAR EU VA DORESC SA RAMINETI FARA LOCURI DE MUNCA … ADICA SOMERI SA VA VAD CE P..A MEA MAI HALITI? CA NU SUNTETI BUNI DE ALTA MUNCA .. chiar daca ar face sut toti cei care muncesc la sefi si cei in foaie de boala .. tot putori ati ramine … va dau un exemplu de putoare …. CORSEI TINU … PIRLOGEANU COSTEL SI SUNT MULTI MULTI ALTI CARE LE PLACE LENEA SI SOMNUL IN MINA . cei doi sunt dati la sectia benzi sa munceasca si sunt suparati foc ca nu mai sunt cu diselul ca mai fura si ei motorina de la disel ,ei sunt de la mina lupeni .Eu sunt un simplu miner care trage la lopata in front si nu ma mai pling . nici de program nici de munca . Is multumit de Manesc directorul ca i-a pus la treaba pe toti si IL salut pe domnul anghel pentru modul profesionalist de care este inzestrat .DOMNILOR .. IMI ESTE RUSINE CIND TREC PE LINGA PUTORILE DE CARE AM SCRIS DORM FARA RASUFLARE . SI MAI VOR BANI .
zuzu
21 Iulie 2009, 15:31
mai grav, este faptul ca aceste masuri de reducere a pierderilor CNH -SA sunt propuse chiar de unii asa zisi lideri de sindicat (lacatas ,temneanu , laszlo, ciubotaru, cosma, nica & company) RUSINE DE TREI MII DE ORI RUSINEEEEE. P.S. nu le-am scris numele cu majuscule pentru ca nu merita
Valter Cojman
21 Iulie 2009, 15:57
alina , pentru 10 sau 100 de lingai , de lenesi , de somnorosi (sau orice alt epitet vrei sa le atribui ) nu trebuie sa condamni 11 000 . Sunt de acord : mergi la munca ca sa muncesti dar , pentru ca exista si un dar , cand vezi ca X cu categorie mai mare ca tine freaca menta la suprafata ( sau sunt trimisi dupa cumparaturi pentru sefi ) sau lucreaza la nu stiu ce sef si vezi ca ia bani mai multi decat tine , care faci si treaba lui , nu iti prea vine sa muncesti cu ardoare ca sa dai tarii cat mai mult carbune . Ti se face lehamite si cauti sa tragi de timp pentru ca , oricum , nu vei lua bani cat meriti pentru munca ta . Cauza sunt sefii pentru ca nu ii incurajeaza in nici un fel pe cei care muncesc . Din contra : daca vede ca tu muncesti fara sa zici nimic , va veni o zi in care ar putea trimite la munca si un adormit , numai ca isi va zice ca daca il trimite pe respectivul , acesta nu va face nimic si atunci te va trimite tot pe tine pentru ca are baza in tine ca vei face treaba . Si uite asa ca lenesii si cei care fac pe prostii o duc mult mai bine decat cei care muncesc . Au categorii mai mari , au avantaje si salarii mai meri pentru ca sunt ” baieti destepti ” in timp ce omul cinstit munceste pana nu mai poate si , cand se imbolnaveste si el , vine un nemernic sa-i spuna ca are prea multe zile de foaie de boala si ca il da la suprafata sau ca ii plateste foaia de boala mai tarziu . Daca deciziile conducerii nu afecteaza muncitorii care muncesc si daca ii incurajeaza pe acestia sa continue sa lucreze la fel , nu am nimic impotriva lor . Dar , daca , aceste masuri ma baga in aceasi oala cu cei care fug de munca si nu ma incurajeaza in nici un fel pentru munca depusa nu vad de ce nu as recurge si eu la aceleasi metode cu cei care se fofileaza si o duc bine – cam asta se intampla in ultima perioada la minele din Valea Jiului .
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Valter Cojman
31 Iulie 2009, 6:52
Cotizatiile minerilor umplu orice numai bugetele structurilor sindicale NU . Unde ati mai vazut sindicate miniere in Valea Jiului … sau lideri de sindicat ? Daca existau , nu se punea in discutie , nici macar o secunda , varianta ca minerii nu vor primi prime de ziua lor .
O zi buna tuturor … mai putin hotilor si coruptilor !
agripina
31 Iulie 2009, 8:30
se mai intreaba lumea de unde are liderul de la lonea bani sa faca afaceri cu motorina!
ORASAN IOAN
31 Iulie 2009, 9:37
Incercati sa aflati daca un miner poate sa nu fie membru de sindicat,ve-ti vedea cate presiuni si ilegalitati se exercita asupra lui
Valter Cojman
31 Iulie 2009, 15:23
Pentru ORASAN IOAN :
Ai dreptate ! O stiu pe pielea mea dar , din 2004 nu mai sunt membru de sindicat cu toate sicanele si masurile represive luate impotriva mea . Acum ma simt foarte bine , dat fiind faptul ca nu mai intretin paraziti sau alte lighioane din salariul meu .
O zi buna tuturor … mai putin hotilor si coruptilor !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
Petrila
4 August 2009, 15:58
MINCIUNI ! Cititi actul aditional si veti vedea ca cine are ghinionul sa-i vina decizia de pensie zilele astea(dupa 1 august) nu mai are dreptul la cele 150 de milioane! INCREDIBIL ! In celelelalte sectoare(functionarii publici) se dau zeci pana la sute de milioane la pensionare si amaratilor din subteran, dupa o viata neagra si intunecata, li se taie PE TACUTE acest drept.
Cum adica “sindicatele au negociat destul de strâns”…? Se pare ca nu mai trebuie sa iasa la pensie nimeni din CNH, nu? Sau pt viitorii pensionari din CNH poate se va da o ordonanta de disponibilizare TOT PE TACUTE, PA ASCUNS, HOTESTE, asa cum le face pe toate sindicatul, nu?
Rusine , ar trebui ca viitorii pensionari(din luna august) sa dea in judecata sindicatul pentru aranjamentele cu patronatul si pe doamnele functionare tesa care tergiverseaza dosarele de pensionare INTENTIONAT.
Daca nu puteti finaliza bugetul de venituri si cheltuieli dupa 7 luni(fata de ianuarie) atunci faceti schimb cu minerii de la brigada, sa treaca ei la birourile voastre si sa dati voi la lopata. Ce-ar putea sa se intample mai rau decat atat? Aaaa, s-ar termina cu miseii si hotomanii si s-ar gasi bani pentru mineri.
Mocanu Victor
4 August 2009, 18:53
Cind au aparat sindicatele pensionarii? Niciodata , daca ar putea le-ar da si cu ceva in cap. SINDICATELE APARA NUMAI PENSIONARII CU GULERE ALBE GEN: CIOARA, PURCARU STAMIN, SI ALTII CA EI , CARE AU PLECAT DIN COMPANIE CU PENSII DOLOFANE + ORDONANTE GRASE. LA AMARITUL DE MINER SE UITA SA-I TAIE SI CEI 3000 DE KW PENTRU CARE-L POARTA PE LA BIROURILE DE INCASAT IMPOZITE. CE POATE SA LE FACA UN PENSIONAR DACA EI ,SINDICALISTII NU SE SFIESC NICI IN FATA MINERILOR ACTIVI, PLATITORI DE COTIZATIE.
Valter Cojman
5 August 2009, 8:20
Intradevar , sindicatele tac si fac totul pe ascuns pentru ca sunt mana in mana cu conducerea sau , dupa cum reiese din sondajul facut de mine pe site , un cuib de hoti si corupti . De fapt , acelasi verdict l-au dat oamenii si cu 4 ani in urma si a ramas si in actualitate .
Sindicatele nu prezinta membrilor un bilant contabil din care sa reiese cat s-a incasat , cat s-a cheltuit , pe ce s-a cheltuit , cat au incasat liderii , cat s-a cotizat catre sefi ca sa inchida ochii , etc. De cate ori sunt intrebati , cei care conduc aceste sindicate , spun ca se dau bani pentru ajutoare cea mai mare parte din cotizatii . Mie nu-mi prea vine sa cred . Banuiesc ca se procedeaza ca pe vremea lui Cozma si Titel si banii capata alte directii , daca zvonurile care au circulat sunt adevarate , mai ales ca se zvonea ca , cei care primeau ajutoarele acelea infime de cateva sute de mii de lei vechi , semnau ca au primit acea suma si trebuiau sa treaca suma doar in cifre , fara sa scrie si cu litere , ceea ce le putea da posibilitatea celor din sindicat sa mai adauge niste cifre sau zerouri pe act . NU AM SA UIT NICIODATA CA UN LIDER DE SINDICAT ( TITEL IOAN AUREL ) A ORDONAT SA FIE RUPTA LEGEA SINDICATELOR AFISATA DE MINE PE UN PANOU DE ANUNTURI DIN INCINTA MINEI DAR , AU FOST LASATE ALTE DOUA ANUNTURI : UNUL CU CINEVA CARE FACEA TATUAJE SI UNUL CU CINEVA CARE VINDEA O GARSONIERA , DUPA CARE MI S-A TRANSMIS PRIN TERTI CA AFISAJUL IN INCINTA MINEI , FARA APROBARE , ESTE INTERZIS . HA ! HA ! HA ! HA ! HA!
In concluzie , au dreptate oamenii acestia care au spus ca sindicatele fac totul pe ascuns , doar ca s-au trezit mult prea tarziu . Totusi este bine .
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
sanda tomescu
3 August 2009, 7:49
pai ii doare pe ei in cot de mineri
nu vedeti ca se plimba cu masinile de serviciu ?/ la strand, la distractii
au fost pusi directori pentru a fi exemplu si a lucra pentru salariatii
dar ei lucreaza numai pentru binele lor
ce prime si ce salariiiii au cei de la ape // de la abatajele minelor //???
sa traiaca bine sefiiiii ///
petre
3 August 2009, 11:55
sindicatele sunt pe mana cu administratia totul este politic
cu ce ne ajuta pe noi sindicatul ?
administatia ne munceste pe bani putini si liderii nu fac nimic
luminita de la capatul tunelului oare se mai vede ? eu nu o mai vad
DRAGII ORTACI
NOROC BUN
zuzu
3 August 2009, 13:42
Fratilor trezitiva odata ca mai este un pic si Lacatas o sa ne faca program de 8 ore subteran , asta ne pregateste LACATAS & TEMNEANU ,discutiile sunt inaintate si se pare ca asa a gasit LACATAS solutia de a scoate C N H din criza. Intreb si eu ca omul obisnuit care lucreaza in mina ,oare reducerea de cheltuieli nu trebubuie facuta la alte capitole din buget ? sa vedem cum stam cu licitatiile sa vedem cum se inchiriaza VOLE , RABE , MACARALE ,SI ALTE UTILAJE PE LA FIECARE MINA DIN VALE PE BANI FOARTE GREI in timp ce ale noastre stau pe dreapta ca nu au motorina si piese de schimb sau sa vedem ce bani sunt alocati pentru deplasari in strainatate sau cursuri pe la BUSTENI ,SINAIA ETC.sau sa vedem organigrama CNH cat este de stufoasa si ce salarii au domnii si doamnele de acolo sau sa stim si noi cum sunt platiti LIDERII DE SINDICAT CAND SUNT PLECATI PE LA BUCURESTI ,MADRID SAU ALTE LOCURI EXOTICE .SI VA ASIGUR CA MAI SUNT MULTE ALTE CHELTUIELI CARE POT FI REDUSE ,DAR SA NU UITAM CA TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL . VA PUP DRAGI ORTACI
Mocanu Victor
3 August 2009, 22:03
Cum am citit eu , sau poate nu am citit bine, ,,BONURILE VOR AJUNGE LA BENEFICIARI PINA LA MIJLOCUL LUNII SEPTEMBRIE ” halal ZIUA MINERULUI, atunci in septembrie ne vor folosii banii pentru inceperea scolii. SAU POATE NE VOR DA ACESTE BONURI CUM NE-AU DAT PRIMA DE CONCEDIU, CEI PLANIFICATI IN LUNA IULIE NU AU PRIMIT BANII NICI IN ZIUA DE AZI. DAR NU CONTEAZA , SINDICATELE SA O DUCA BINE, lacatus + nica bebe+ temneanu SA AIBA PUNGA PLINA, SA LE CREASCA CABANELE SI VILELE, SA LI SE INMULTEASCA LIMUZINELE, SA SE PLIMBE PRIN TARI EXOTICE. LACATUSULE, PINA CIND O SA FACI JOCURILE BOSILOR DE LA CNH ?? AR FI MAI BINE SA TE DUCI IN PENSIA AIA CARE NU PREA O MERITI, SA NE LASI. AI AJUNS SA TRAGI CU SEFII,SA NU SE MAI RESPECTE UN CONTRACT DE MUNCA CARE ORCUM ERA DE ,,CACAO”. mocanu victor- EM Lupeni
Constantin Dobre
5 August 2009, 12:34
Domnul Valter Cojman si minerii revoltati au dreptate cind afirma ca sindicatele fac totul pe ascuns. Din nefericire, dupa anul 1989, rolul si practicile sindicatelor miniere au continuat cu naravurile sindicatelor comuniste – “CUREA DE TRANSMISIE” INTRE MINERI SI ADMINISTRATIILE MINIERE – , cu diferenta ca acum, dupa 1989, deturnarile de fonduri sindicale au luat calea buzunarelor liderilor de sindicat si a complicilor lor din administratiile miniere.
In interventiile mele din presa scrisa a Vaii Jiului, am indemnat minerii sa ceara investigarea averilor liderilor de sindicat si a legaturilor lor cu complicii din administratiile miniere, din alte institutii de stat si din partidele politice care s-au perindat la putere.
Am sustinut si continui sa sustin: LIDERII SINDICATELOR MINIERE DIN VALEA JIULUI AU FOST SI SUNT PRIMII VINOVATI PENTRU TOT DEZASTRUL ECONOMIC, SOCIAL SI POLITIC AL MINERIMII DIN VALE. Pe scurt: O GASCA DE MANIPULATORI, PROFITORI SI IMPOSTORI care nu au avut si nu au nimic comun cu interesele si apararea drepturilor minerilor Vaii Jiului.
Si parca tot ceea ce s-a “intamplat” nu ar fi fost de ajuns, iata ca acum, de ziua minerului, unul dintre tartorii dezastrului de imagine si a jafului mineresc, Miron Cosma, revine la “locul crimei”, la Lupeni. Acest CRIMINAL NOTORIU AL MINERIMII VAII JIULUI (desigur, la figurat, ca la propriu e mai greu de stabilit si dovedit), numitul Miron Cosma, este si un impostor jalnic si mincinos: CICA EL AR FI FOST “LIDERUL DIN UMBRA” AL GREVEI MINERILOR DIN ANUL 1977. Ce jigodie si “coada de topor bolsevico-comunistoida” acest urat-mirositor, Miron Cosma. Intr-adevar, Valea Jiului a devenit “Valea Plangerii”.
Constantin Dobre
fost organizator si conducator al minerilor revoltati, Lupeni 1977
Dan
5 August 2009, 14:32
Nu inteleg de ce se plang atat de mult minerii;am lucrat la mina 13 ani si stiu despre ce vorbesc;mafia care ii conduce este creatia lor;si acum ma gandesc cu greata la slugarnicia lor in fata oricarui tip de sef si pupincurismul dovedit cand erau mandrii sa construiasca cabane,garaje,case la tot felul de neispraviti;mai ales pe timpul lui Bocan,geniul fraudei in Vale;si toate cu scuza ca “ce am putea face?”.Acum,dupa ce banii s-au dus naibii,micii mafioti s-au pus la adapost cu niste averi frumusele,cautati dreptate.Care dreptate?Aceea pe care ati negat-o votand cu Iliescu,plecand cu Cozma in peripetii si accepand orice decizie idioata si sefi idioti?Adunati ce ati semanat,imi pare rau
gheorghita
5 August 2009, 14:40
da unii dintre voi de aici care ati postat mesaje aveti in maire masura dreptate sai eu sunt angajat la o mina si am si eu remuscari din partea celor care ne conduc si ne iau banii pe care ai muncim cu mare sudoare am 21 de ani de mina si numai la front acum banc subminat nu am vazut asa ceva de cand m-am angajat sa lucram numai in stres si fara ce trebuie sa fie la un front de lucru nu avem pe ce pune mana lucram mai ceva ca cei care lucrau in epoca primitiva nu ai intereseaza decat carbune eu inteleg ca trebuie si asta findca fara asta nu supravetuim dar daca de ex ai terminat de evacuat carbunele de la lucru vechi urmeaza pasirea fasiei da ?la care trebuie dirijata da ?e ce se dirijeaza in echipe si se ridica si grinzi in fata si transportorul functioneaza?haideti sa repectam legea. spun eu si rasplata primesc;ce ma daca nu a-ti convine te dau de la brigada acum numai sunt bun ca fac ce mi mi se cere dar ma asigur ca sa nu ma accidentez ai doare rau cand le spui am zis si la director si la sindicat si nu ne baga nimeni in seama sunt niste mafioti vor carbune chiar si cu pretul vetii sa le fie rusine nu au facut nimic pentru mineri decat lampile ne ne lumineaza in supteran nu vor mai face nimeni nimic si an sa refuz orice lucrare care incalca legea sa le fie rusine
bebe
5 August 2009, 12:54
Stiti pentru cine nu este criza?Pentru minerii din Valea Jiului.Au salarii mari,sporuri si prime pentru orice sarbatoare sau zi mai importanta.De ce este aceasta companie privilegiata?Intra in mina si dorm 6 ore si se trezesc pe la 45 de ani cu o pensie de invidiat.Nu e corect fata de ceilalti angajati ai tarii.
bebe
5 August 2009, 12:55
m-am saturat de minerii astia.sa mearga la lucru in alte parti si n-o sa moara de foame.
bebe
5 August 2009, 12:57
o sa pun anuntul meu pe toate site-urile importante din tara(realitatea,antena 3,pro tv).mai bine termina cu minele decat sa dea afara 300.000 de bugetari.
COSTY
5 August 2009, 13:21
bebe…dute la Gara baiete…esti depasit de situatie, te bagi in c…t degeaba…vb. in necunostiinta de cauza
Uite , cu analfabeti de acest gen ne facem TARA de rahat..inculti, slab pregatiti..etc.
Hai pa mai b.e.b.e (insusi numele suna aiurea)
Valter Cojman
5 August 2009, 14:00
Multumesc pentru apreciere domnule Dobre . De foarte multi atrag atentia minerilor asupra neregulilor din sindicate si ma bucur ca , in ultimul timp , oamenii au inceput sa vorbeasca ( chiar si sub anonimat ) .
PENTRU bebe : ESTI UN IMBECIL . DE FAPT AI SI UN NUME PREDESTINAT PENTRU IMBECILITATE . MINERII LUCREAZA SI LUCREAZA DIN GREU CU UNELTE DIN EPOCA PRIMITIVA A MINERITULUI PENTRU CA SUNT CAPETE LUMINATE CARE FOLOSESC RESURSELE IN SCOPURI PROPRII SI PE URMA II OBLIGA PE MINERI SA DEA CARBUNE INDIFERENT DE PERICOLE SI SITUATIE CA SA ACOPERE FURTISAGURILE FACUTE SI FONDURI DETURNATE . AI AVEA DREPTATE DACA AR EXISTA UTILAJE MECANIZATE , DOTATE CU AUTOMATIZARI , ETC. ADICA O UTOPIE PENTRU MINERITUL DIN VALEA JIULUI .
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR , IMBECILILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
bebe
5 August 2009, 14:11
Stiti de ce m-am enervat?pentru ca nu cred ca e corect fata de restul tarii.De ce sa ramana 300.000 de bugetari fara serviciu?Sa inchida minele si gata.Si eu am fost miner,am iesit cu ordonanta iar acum lucrez la Autostrada Transilvania.Si nu mor de foame,ba din contra am 3 mese pe zi si in jur de 1500 lei salariu.
bebe
5 August 2009, 14:14
de o saptamana trimit mesaje despre voi pe toate site-urile de stiri pe tema crizei financiare.incet,incet atrag atentia asupra voastra.tara arde si voi primiti prime si tichete cadou.
zuzu
5 August 2009, 14:25
pentru bebe
bai comunistule sa nu uiti ca datorita noua minerilor aceasta vale blestemata inca mai traieste , si sa nu uiti ca profesorii au spor de valea jiului datorita noua si cadrele sanitare tot datorita noua au acele sporuri de valea jiului si alte categorii de muncitori din valea jiului au cateva facilitati tot datorita noua minerilor ,asa ca mai taci dracu din gura si daca te crezi atat de destept te invit sa lucrezi 1 ora la un front de lucru si dupa aceea mai discutam.hai pa
bebe
5 August 2009, 14:30
am lucrat fraiere si unde zici tu,tot ce vreau sa subliniez este ca exista viata si dupa minerit.intr-adevar in valea jiului nu mai gasesti de lucru dar in alte parti……… .aaaaa,sau va e greu sa plecati de-acasa si sa stati prin baraci,doar sunteti obisnuiti cu luxul de-acasa.hahahaahahaha.prea va tine statul in brate.
Constantin Dobre
13 August 2009, 11:20
Indiferent de natura agentilor economici, subventionati de stat sau privati, performantele tehnice si economico-financiare stau la baza viabilitatii acelor agenti economici. In ambele cazuri, performantele si viabilitatea lor depind exclusiv de managementul lor. In cazul CNH, agent economic subventionat de stat, se poate vorbi aici de o lunga si paguboasa istorie a managementului defectuos in stransa legatura cu complicii si coruptibilii lideri de sindicat ai LSMVJ. Era previzibil ca mai devreme sau mai tarziu se va ajunge aici. “Greseala” fundamentala a fost aceea de a canaliza fondurile URIASE, subventie de stat, catre disponibilizari (mare parte din acei bani catre buzunarele proprii ale managerilor si a liderilor LSMVJ) si NU catre RETEHNOLOGIZARE, MODERNIZARE si AUTOMATIZARE a activitatilor productive si in paralel cu permanenta revizuire a schemelor de personal administrativ si cel ne-productiv. Acum se culege ce s-a semanat.
Valter Cojman
13 August 2009, 13:00
Sindica(ca)tele in frunte cu asa zisii lideri nu au facut altceva decat sa piarda din drepturile minerilor , drepturi castigate prin varsare de sange . Au pierdut din drepturile minerilor doar ca sa le fie lor bine si sa stea in scaunul caldut de lider , sa fie platiti la brigazi de front cu toate sporurile aferente , inclusiv cel de noapte si , bineinteles , fara a presta posturile pentru care sunt platiti la care se adauga si sumele mari primite de la sindicat ( in mod legal si , poate , in mod fraudulos , pentru ca , oricum , nimeni nu-i controleaza .
RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
Constantin Dobre
13 August 2009, 13:18
Textele dlui Valter Cojman sunt directe, pertinente si contin adevaruri crude. Felicitari pentru CURAJ si pentru modul transant si clar al mesajelor domniei voastre!
Daca ma voi hotari vreodata sa vizitez Valea Jiului, mi-ar face placere sa va intalnesc.
Al Dvs.,
Constantin Dobre
fost organizator si conducator al revoltelor mineresti, august 1977
Valter Cojman
13 August 2009, 16:05
Multumesc domnule Dobre ! Aprecierea , venita din partea unui luptator pentru drepturile minerilor si care a avut curajul sa infrunte aparatul comunist a lui Ceausescu , ma onoreaza . Imi pare rau ca minerii nu mai au curajul de altadata . De vina , in primul rand , este Miron Cozma si acolitii lui . Mai ales cei care au continuat sa conduca LSMVJ dupa arestarea acestuia : Postolache , Savu , Titel Ioan Aurel , etc.
Desi am fost supus masurilor represive + alte sicane , am continuat sa incerc sa deschid ochii minerilor spre adevarata fata a lucrurilor si am observat ca , in ultimul timp , minerii au inceput sa vorbeasca ( chiar si ca anonimi ) .
CE DORESC EU DE LA UN SINDICAT ? DORESC URMATOARELE :
- AFISAREA STATUTULUI , A LEGII SINDICATELOR , A DECLARATIEI UNIVERSALE A DREPTURILOR OMULUI , EXTRASE DIN CONSTITUTIA ROMANIEI CU DREPTURILE SI INDATORIRILE CETATENILOR ROMANIEI , EXTRASE DIN CCM al CNH CU DREPTURILE SI INDATORIRILE ANGAJATILOR SAU EDITAREA UNEU BROSURI CARE SA CONTINACEEA CE AM ENUMERAT MAI SUS M MAI PUTIN DATELE DIN CCM , CARE SE SCHIMBA DAR , AFISAREA CCM-ULUI CU CEL PUTIN O LUNA INAINTE DE NEGOCIERI + FORMULARELE PE CARE TREBUIE SA LE SEMNEZE ANGAJATII ;
- AFISAREA BILANTULUI CONTABIL AL SINDICATULUI SI COPII DUPA FACTURI SI ORICE ALTE ACTE DOVEDESC MODUL IN CARE SE CHELTUIESC COTIZATIILE MEMBRILOR DE SINDICAT , INCLUSIV SUMELE PRIMITE DE CEI CARE CONDUC SINDICATUL PENTRU ACTIVITATEA DEPUSA ;
- IMPLICARE TOTALA IN APARAREA MEMBRILOR DE SINDICAT , NU CUM A FACUT BANC SORINEL CARE A TACUT LA COMANDA LUI ing.dr. NICA DOREL IN CADRUL COMISIEI CARE ANCHETA(???!!!) MEDICALURILE ;
- RESPECTAREA LEGISLATIEI IN VIGOARE DE CATRE LIDERI SI AICI MA REFER LA FAPTUL CA SUNT PLATITI DE CATRE MINA PENTRU POSTURI PE CARE NU LE PRESTEAZA CEEA CE DUCE LA CORUPEREA LOR ;
- LIDERII SA NU POATA DETINA SI FUNCTIE DE CONDUCERE IN ADMINISTRATIE SI SA NU SE IMPLICE POLITIC .
CAM ASA VAD EU , IN MARE , UN SINDICAT REAL .
Ce ziceti de cele spuse mai sus ?
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !
http://www.aparatidrepturile.piczo.com
ION VASILE
13 August 2009, 19:55
Se va duce si mineritul,telegondola sa dus,iar Valea Jiului va deveni dintr-o zona turistica,o zona fara locuitori. Ultimul care pleaca”stinge lumina” si pune lacatul.
tibi
13 August 2009, 21:03
mineritul sa ramana, ca telegondola nu ajuta cu nimic pe cei care traiesc din salariul de la mina,si pe baza turismului cu care se lauda unii, hai sa fim seriosi ca numai cei care au profit din cabane latra tare ca ne trebuie turism ….corect nu ?????
EM
14 August 2009, 2:24
valter,valter iti mai aduci aminte de conversatia cu ziaristul englez?ce am spus eu despre sindicate?avem dar lipsesc cu desavarsire! e trist ca toate relele sunt facute cu banii nostri.
Valter Cojman
14 August 2009, 7:45
INTR-ADEVAR , EM , ASA AM SPUS SI EU , PARAFRAZANDU-L PE CARAGIALE , ATUNCI CAND AM VORBIT CU ED VULLIAMY ( http://aparatidrepturile.piczo.com/Ed_Vulliamy ) . TOTUSI EXISTA VARIANTA RETRAGERII DIN SINDICAT SAU VARIANTA IN CARE MINERII SA FIE UNITI SI SA SCHIMBE CONDUCERILE SINDICATELOR SI SA ALEAGA OAMENII PE CARE CRED EI CA-I POT REPREZENTA CU ADEVARAT , OAMENI CARE SA NU TREMURE IN FATA SEFILOR SI CARE SA NU SE LASE CORUPTI ( VARIANTA IMPROBABILA ) . IN FELUL ACESTA NU SE VOR MAI FACE RELE PE BANII CELOR CARE COTIZEAZA .
O ZI BUNA TUTUROR , MAI PUTIN HOTILOR SI CORUPTILOR !